Πολιτικό καφενείο: Τα μνημόνια που δεν έφυγαν… και τα μνημόνια που έρχονται

 
Την Τρίτη στις 7:30 μαζευόμαστε στη Σφεντόνα (Συγγρού 24, 2ος όροφος) και συζητάμε για τα μνημόνια.

Πάνω από δεκαπέντε χρόνια ο λαός της χώρας βρίσκεται αντιμέτωπος με όλες τις πολιτικές που του κλέβουν το εισόδημα, την περίθαλψη, την εκπαίδευση και κάθε τι άλλο στη ζωή.

Μνημόνια ήρθαν.

Μνημόνια έφυγαν, αλλά τελικά δεν έφυγαν.

Μνημόνια που έρχονται.

Τελικά το συμπέρασμα είναι πως όσο τα μνημόνια πηγαινοέρχονται, ο μισθός και κάθε άλλο δικαίωμα κερδίζεται με τον δικό μας αγώνα.

Σας περιμένουμε να συζητήσουμε γύρω από αυτή την προοπτική!